tare ale formațiilor în vogă. Era tare încrâncenată și plină de speranță în a reuși cu formația noastră. Așa în 3 cum eram, ținea morțiș că o să iasă. Pe vară n-am cân­tat deloc. Trupele erau plecate la mare și nu erau concerte, deci am luat și noi va­canță. Eu și Anca ne-am hotărât să plecăm amândouă la mare ca să vedem cum e treaba cu cântarea și cu discotecile. Iată ce am scris în "Jurnalul meu":
    „Era în seara zilei de 25 iulie '71... Eu eram la tine acasă și tu ai primit un tel. de la Dan Mitrea să te întrebe dacă nu vrei să mergi la mare la camping "Perla" că era ieftin un cort de închiriat, numai de 10 lei pe zi. Tu ai zis că da, dar numai cu mine și nu ai destui bani și de distracții și de închiriat cort. De fapt, n-aveai nici un ban dar sperai să-ți dea maică-ta. Dan a zis că ne dă el cortul lui, iar el va sta în gazdă. Atunci ai hotărât să plecăm a doua zi și te-a auzit maică-ta din bucătărie. A în­ce­put să țipe că nu se poate dar în același timp te întreba ce-ți trebuie pentru drum. Știu că ți-a dat 300 de lei. Eu n-am avut probleme cu ai mei care încă nu ieșiseră din euforia că eram studentă… mi-au dat și mie 300 de lei. A doua zi aveam tren spre Constanța la 11.30… în gară ne mai întâlniserăm cu niște băieți din gașca noas­tră: Andrei Cioroiu, Michele, Mugur, Liviu, Mircea Ghizdei... N-am vrut să luăm bilet ca să economisim din bani și am făcut "blat negru". Ne apropiam de stația Cer­navodă și când am văzut că vine "nașul" din celălalt capăt al vagonului pe mine m-ați băgat forțat într-un dulap dintre tampoane… ce spaimă am tras!… locul era foarte îngust și stăteam chircită cu genunchii la gură… totul troznea și pocnea în jurul meu… trenul s-a oprit în stație iar voi ați coborât repede și v-ați urcat din nou în vagonul din spatele celui cu "naș"… Ce-am mai râs după aceea!… unul din băieți a scos o sticlă de vodcă "Stalichnaya", era foarte ieftină vodca pe vremea aceea, numai 25 de lei… am chefuit până-n Constanța. Am coborât și am plecat cu tro­leibuzul spre Mamaia. Eu și cu tine ne-am dus direct la camping "Perla" și ne-am instalat în cortul lui Dan, care era complet gol, nu avea nici măcar o saltea pe care să dormim. Țin minte că acolo am pus prima dată o țigară în gură… tu m-ai învățat să fumez… ai zis că la vârsta mea era cazul să mă "maturizez" și am început di­rect cu "Dunhill" cumpărate de la tutungerie cu 21 de lei.
    Ca distracție pentru români era de jale în Mamaia, ca peste tot pe litoral. Erau numai discoteci pe valută și cu acces numai pentru străini. Românii se puteau dis­tra cu formațiile muzicale autohtone din restaurante, la teatrele de vară unde se dă­deau concerte cu muzică ușoară românească și... pe plajă. În plină perioadă a "ple­telor", Ceaușescu aprobase proiectul de lege prin care tot ceea ce venea din oc­cident era decadent și deci, interzis. Ca urmare, milițieni umblau pe străzi cu foar­fece în buzunare și la orice control inopinat al buletinelor, tăiau bucăți din părul ple­toșilor, obligându-i astfel să se tundă. Cei care purtau barbă pățeau la fel. Noi n-a­veam nici un chef să respectăm proiectul cu pricina… căutam să intrăm cu tot din­adinsul într-o discotecă pe valută. Pe la capătul stațiunii găsiserăm una de-i spunea "Club 33"… era club privat al suedezilor și cică n-ar fi avut voie să intre picior de se­curist în ea… Aiurea! Cred că astea erau visele din capul nostru… și totuși ne-am dus până acolo… era 1$ intrarea… tu te-ai dus direct la cel care rupea bilete la poartă și i-ai cerut să ne schimbe și nouă 2$…. Era 21 de lei dolarul pe-atunci… Ce tupeu aveai! Eu înlemnisem la gândul că dacă era securist, dar tu o țineai în­truna că era club privat de suedezi. Știu că am intrat și… am rămas stupefiate de câți ple­toși erau și cât de bine se auzea muzica aia a "capitalismului decadent". Ne minunam până și de miros, că mirosea foarte "bine", a curat și a… occident. După seara aia începuserăm să ne obișnuim cu schimbatul de valută. Făceam foamea ca să economisim din bani… Pe zi mâncam doar o pâine de 2 lei, parizer de 5 lei și mai beam și un litru de vin "Murfatlar" care era numai 12 lei. În fiecare seară ne duceam la "Club 33" și nici nu mai trebuia să schim­băm lei pe dolari; cel de la poar­tă se obișnuise cu noi și plăteam direct în lei… Am ținut-o așa vreo săp­tă­mână… după aceea ne-a prins informatorul hotelului de alături și a chemat miliția… Iar ne-au căutat dacă aveam cazier de parașute și iar ne-au dat drumul cu con­di­ți­a să nu mai călcăm în club. Dar noi tot ne-am dus și chiar în seara aceea, după ce