41
Și chiar și fără Păunița, mai ales că nu a deranjat pe nimeni lipsa ei, ba dimpotrivă, începuseră să dea năvală contractele pentru turneele cu ARIA București.
Perioada '74-'76 a fost cea mai bogată în turnee. Făceam orașele de câte 3-4 ori, și nu numai cu ARIA, ci și cu Opera din Cluj, Teatrul "Constantin Tănase" sau ziarul "Scînteia tineretului". Eram aproape pe toate afișele în deschidere la cele mai tari trupe de pe vremea aceea. Aveam câte două spectacole pe zi, două săptămâni pe lună Eram toate în al 9-lea cer, nu mai conta oboseala, la mine cel puțin, care în pauza dintre spectacole dădeam fuga la hotel să dorm. Nu făceam față dacă nu dormeam acele două ore dintre spectacole iar după ultimul tot prima la "nani" eram. Nimeni nu mă credea mă luaserăți la mișto că m-am ramolit și nu stăteam la chef, dar ca să bați două spectacole și să mai faci și solo de tobe, pentru mine era foarte obositor. Sălile erau arhipline, s-au întâmplat și tot felul de năzbâtii La Clubul "Tractorul" din Brașov, pentru că nu mai erau locuri în sală, au venit cu scări de zugravi, s-au cățărat pe ele și se balansau în ritm de rock'n'roll! Am scris cronici la fiecare dintre spectacole, păcat că nu le mai am Le-am trimis lui Moțu Pittiș, care pe vremea aceea era foarte preocupat de ce se întâmplă cu formațiile. Scria despre ele în "Săptămâna". Prin anul 2000 am fost la el la radio și l-am întrebat dacă le mai are. A zis că da, dar n-are chef să le caute Îți "mulțumim", Florian Pittiș! |